شفاف سازی، اولویت اصلی شهروند در یک سال اخیر
0 نظر
۱۵ مرداد ۱۳۹۸

شفاف سازی، اولویت اصلی شهروند در یک سال اخیر

مدیر واحد فناوری اطلاعات شرکت شهروند، بیان کرد: در یک سال گذشته اقدامات زیر ساختی مناسبی در راستای‌ شفافیت بیشتر در شرکت شهروند صورت گرفته است.




به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، میثم طائب در خصوص شفاف سازی در مجموعه شهروند بیان کرد: در یک سال و نیم اخیر اقدامات موثری در حوزه شفاف سازی در شهروند صورت گرفته است، از جمله این اقدامات سیستم ثبت قرادادها است که کلیه قراردادها و فرآیندهای آن به صورت رسمی در سیستم شهروند ثبت می شود که این فرآیند به صورت شفاف به سامانه پرداخت مالی متصل است و قابلیت دسترسی کامل را برای واحد بازرگانی و مالی ایجاد می‌کند.

 مدیر فناوری اطلاعات شرکت شهروند افزود: راه اندازی سامانه‌ای برای ارائه گزارش‌ها به مدیر عامل از دیگر اقدامات شهروند در راستای شفافیت است که کلیه فعالیت های مالی شرکت به صورت آنلاین در این سامانه قرار داده می‌شود تا مدیر عامل و سایر ناظران و ذی حسابان توسط این سامانه عملکرد شرکت را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

میثم طائب، در خصوص ارتباط دوطرفه مجموعه شهروند، خاطر نشان کرد: تامین کنندگان کالا نیز در این سامانه این امکان را دارند که پیام های خود را به صورت مستقیم به شخص مدیر عامل ارسال کنند، این سامانه در واقع یک کانال ارتباطی مستقیم بین تامین کنندگان، مدیر عامل و کارکنان است.

مدیر واحد فناوری اطلاعات شهروند در خصوص اقدامات دیگر شرکت شهروند در راستای ایجاد شفافیت، اظهار داشت: فعال کردن هرچه بیشتر سامانه و پنل کاربری تامین کنندگان محصولات از اقدامات موثر این مجموعه است که کلیه گزارشات مورد نیاز تامین کنندگان به صورت آنلاین در این سامانه گذاشته شده و تامین کنندگان از طریق این سامانه وضعیت مالی‌شان با شرکت را بررسی می‌کنند و از همین طریق نیز برای مدیر عامل پیام اختصاصی ارسال می‌کنند، همچنین رویکرد ما در راستای کاهش مشکلات ترافیکی این است که مراجعه حضوری تامین کنندگان را به صفر برسانیم و کلیه مناسبات مالی با تامین کنندگان به صورت مجازی انجام شود.

وی در رابطه با فضای تبلیغات محیطی در فروشگاه شهروند تصریح کرد: فضای تبلیغاتی قفسه‌ها کد بندی شده و به صورت شفاف در داخل سامانه بارگزاری می‌شود و این امکان را برای تامین کنندگان فراهم می کند که به صورت اینترنتی قفسه های موجود برای تبلیغات را رصد کرده و فضای مورد نظر خود را انتخاب و قرارداد آن را به صورت مجازی در داخل سامانه تایید و بارگزاری کنند.


نظرات کاربران
نظر خودتان را ارسال کنید