باید برای سازمان‌ها ارزش آفرینی کرد/ شهروند از ظرفیت های بالایی برای خدمات رسانی به شهروندان برخوردار است
0 نظر
۱۹ بهمن ۱۳۹۸

باید برای سازمان‌ها ارزش آفرینی کرد/ شهروند از ظرفیت های بالایی برای خدمات رسانی به شهروندان برخوردار است

در آستانه روزهای پایانی سال 98 نشست فصلی مدیران شرکت شهروند با محوریت بهبود شاخص های عملکردی، ارتقاء فروش و ساماندهی وضعیت فروشگاه‌های کم سود برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، گردهمایی پایانی مدیران شرکت شهروند در سال 98 روز چهارشنبه 16 بهمن ماه با حضور عبدالحمید امامی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، محمد اسلامی نسب رئیس هیئت مدیره، مهدی امراللهی مدیرعامل شرکت شهروند و جمع دیگری از مدیران برگزار شد و طی آن آخرین دستورالعمل های مربوط به فروش ویژه پایانی سال، راهکارهای ارتقاء فروش و مسائل مربوط به وضع معیشتی و رفاه کارکنان طرح و بررسی شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه باید در سازمان ها برای افراد ارزش آفرینی کرد گفت: تعلق و توجه کارکنان در هر سازمانی منوط به میزان ارزشی است که برای هر مجموعه ایجاد می شود، لازمه رشد و نوآوری در سازمان ها ایجاد ارزش و احساس ارزشمندی است، چرا که به واسطه آن زمینه های رشد و شکوفایی در افراد و نهایتا سازمان فراهم می شود.

وی در ادامه افزود: حضور مدیران جدید در مجموعه به مثابه دویدن خون تازه در رگ های سازمان است که می بایست با تکیه بر توانمندی ها، تجارب و تخصص افراد انتخاب و برگزیده شوند.

امامی فروشگاه های شهروند را به عنوان یک الگو در میان سایر زنجیره های تامین کالا برشمرد و افزود: شهروند دارای ظرفیت بالایی است که در مقایسه با دیگر فروشگاه ها به عنوان یک مزیت تلقی می شود و با استفاده از آن ها می تواند هم انتظارات شهرداری تهران را به عنوان یک مجموعه خدمات رسان برآورده کرده و هم کالا و اقلام مورد نیاز شهروندان را در سلامت و اطمینان کامل تامین و عرضه کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این نشست با تاکید بر لزوم ساماندهی و ارتقاء فروش فروشگاه ها خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای جدید فروش، بررسی و بهبود شاخص های عملکرد در روزهای پایانی سال و ارائه برنامه های مدون برای آغاز سال جدید از جمله موارد مهمی است که در دوره جدید مدیریت شهروند انتظار می رود با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: لازمه دستیابی به یک نقشه راه درست و موفق، شناخت کامل از وضعیت بازار است تا در سایه آن بتوانیم علاوه بر تحقق سود حداکثری در فروشگاه های شهروند به یک نقطه امن و مطمئن در بازار برسیم، دستیابی به این نقشه راه برای فروشگاه های زنجیره ای شهروند، با وجود رقبای متعدد امری مهم و ضروری تلقی می شود.

مهدی امراللهی مدیر عامل شرکت شهروند نیز در این نشست با ارائه برنامه های عملیاتی شرکت برای ایام پایانی سال تصریح کرد: فروشگاه های شهروند با ظرفیت بالایی که دارد می تواند نقش مهمی در تامین و عرضه اقلام مورد نیاز شهروندان در پایتخت داشته باشدف بر همین اساس اقدامات خوبی صورت گرفته است تا همزمان با فرا رسیدن اسفند ماه سبد کالایی خانواده ها را با قیمتی به صرفه و با کیفیتی مطمئن تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت شهروند یادآور شد: توجه به وضع معیشتی و رفاه کارکنان مساله دیگری است که به طور جد در حال پیگیری است اقدامات خوبی صورت گرفته و به زودی یک کارت رفاهی با دارا بودن خدماتی همچون خرید اقساطی در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

گردهمایی مدیران شرکت شهروند روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در حالی برگزار شد که در آن کمک های نقدی جمع آوری شده در کمپین یلدا به خیر و خرید طی یک چک نقدی به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به مدیر عامل موسسه خیریه محک اهدا شد.

گفتنی است در پایان این نشست جمعی ار کارکنان شرکت شهروند به دلیل حسن انجام کار و عملکرد شایسته مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند


نظرات کاربران
نظر خودتان را ارسال کنید