تقویت و اشاعه فرهنگ مشتری مداری در فروشگاه های شهروند
0 نظر
۱۱ مهر ۱۴۰۰

تقویت و اشاعه فرهنگ مشتری مداری در فروشگاه های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند در بازدید از شهروند نبوت ضمن بررسی عملکرد این فروشگاه، بر ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان و تقویت فرهنگ مشتری مداری تاکید کرد.




به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، میرجلیل نگارنده مدیرعامل شرکت شهروند صبح امروز با حضور در شهروند نبوت، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه، با کارکنان و مشتریان این فروشگاه دیدار و گفت و گو کرد. 
 
مدیرعامل شرکت شهروند در جمع کارکنان این فروشگاه گفت: از مهم ترین اهدافی که مجموعه شهروند همواره در تحقق آن می کوشد، حفظ کرامت مشتری و تحقق مفهوم مشتری مداری است، از این رو لازم است تنها به استانداردهای رایج ارائه خدمات به مشتری اکتفا نکرده و گامی فراتر از این برداریم. 
 
میرجلیل نگارنده همچنین با اشاره به شناخت تجربه‎ مشتری به عنوان اصلی‎ ترین بخش اهداف و ارزش ‎های هر سازمانی گفت: امروزه در رقابت فزاینده فروشگاه های زنجیره ای، لازم است برای دستیابی به اهداف والای برند مردمی و خدمتگزاری همچون شهروند، با اشاعه و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ مشتری مداری در فروشگاه های شهروند، رضایت مشتریان را در بالاترین سطح ممکن کسب نماییم. 


نظرات کاربران
نظر خودتان را ارسال کنید